14 år helt otroligt !

ojojojOJ!
jag nu är man 14 år.
Shit!
Ja man blir bara äldre och äldre ;)
Idag har jag bara tagit det lungt som suttir vid photoshop.
(dom bilderna jag gjorde kommer)
vart faktist nöjd med alla.
Håller också på att göra lite nytt och fint på bloggen.
Moa ska ändra lite saker o´m hon har lust.
Pressenter har jag fått massa godis och pengar.
Pappa är inte hemma nu och inte vart det på hela förmiddagen så vi ska äta lite tårta och god mat när han kommer.
Så Mamma står i köket och bakar.
Det har vart en bra dag.
Snart kommer ofelia också så då ska jag vara med henne.
Sen senare ikväll så ska jag hoppa första gången efter att jag blev rädd för att hoppa med jordon.
Ska bli jättekul.
Kommer börja grina ;)))
kraaaam!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback