Måndag-möte

Måndag igen, tagga...
Aja hoppas bara veckan går fort så det blir helg igen. Är så sjukt jävla trött på skolan nu alltså. 😒 går liksom inge vidare för mig. 

Var nyss på möte på vårdcentralen. Gick helt okej och ska tillbaka nästa tisdag. Vet inte om jag tycker om mötena eller om jag hatar de. Men men, de ska ju hjälpa mig så.
Ska iaf för en dagbok till nästa vecka om hur jag mår och sömn osv. Och även svara på frågor nästa vecka. 
Till skolan nu iaf, hoppas på en lugn dag och sen i eftermiddag blir det att köpa färg till håret som Emma (världens bästaste) ska hjälpa mig med på torsdag. 
Ikväll är det även boxning. Har inte kört på 2 veckor då jag har vart sjuk. Så är så jävla taggad! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback