Fint dag

Hej och godmorgon.
Sov till klockan 9 idag.
Skönt men jag kunde sov längre.
Men jag gick upp och städa istället för Sofia kommer hit idag och vi ska ha kalas för mig imorgon .
Jag och Sofia ska väl hitta på något roligt och sen ikväll ska jag antagligen rida lite.
Det är soligt och fint.
Värme ....
Somsagt så ska vi ha kalas för mig imorgon.
Blir trevligt att träffa släkten det var ett tag sen man träffa kusinerna i Stockholm och så.
Har väldigt ont i ryggen men det går nog över.
Längtar så tills måndag då man ska vara med Lucas och majbrasa !
Jag älskar Valborg. Det är brasa alla i östansjö samlas nere vid sjön men skjuter fyrverkerier och ja mysigt!
Kran på er så skriver jag mer ikväll !:)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin blogg du har! :)

2012-04-28 @ 11:26:50
URL: http://michellemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback