Bästa dagen i mitt liv !

Ja,
Herregud nu har jag hoppat 35cm med mig älskade häst.
Bilderna jag lägger upp är nu dom värsta jag sett dock men jag bjuder på det.
När han väl hoppade efter mycket om och men så busade han över hindrena så ja.. visa är ja mindre fina ;)
Men jaja bommarna gick toppen idag så vi höjde upp ena sidan och han gick över och sen höjde vi upp båda sidorna så det vart ett riktigt hinder fast i höjden 35cm och det hoppade han !
Toppen kul nu är jag helt rörd!
Vet 35cm det är inte högt men att först ha ridit och hoppa en häst och sedan vart livrädd för att galoppera och hoppa och nu klarat av att både galoppera och hoppning så är det så STORT!
Både jag och Jordon verkligen var rädda men tillsammans så går allt och det har han bevisat!
Jag älskar han <3
Nu kommer bilder och så får ni sova så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback