HEj hopp!

san idag har jag cyklat en del.
Pratat med Farmor och lite så.
Imorgon blir det buss till kumla för sen vara där och hälsa på mormor.
Kommer må illa efter all mat!
Första veckan på sommarlovet vart guld!
Kanske jag rider lite ikväll eller ja det blir ridning ikväll vill gå upp til ridhuset 1km från mig typ.
Kunna konsentrera mig på ridningen och inte solen i ögonen.
Vore ju bra.
Tänkte träna lite bomar och kanske hoppa ett skutt men ja somsagt vi får se om jag vågar ! ;)
Bara om han känns bra och att han litar på mig så blir det ett LITET hinder.
Har ju faktist som mål att hoppa 50cm innan skolstart så det är ju bara att fortsätta att bryta sin rädsla!
Kram på er ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback