IDAAAG!

IDAG är IDAG ! :D
Jag vaknade hos jonna och sen åkte vi till mig och jag följde henne till ridhuset där hon hade tränning och sen nu sitter jag och bloggar ,äter körsbär och  lagar mat tilsl jonna kommer hit efter att ridningen är klar.
jag gick hem lite innan.
Har inga bilder från dagen än men det kommer ikväll.
Efter maten ska jag rida jonna ville ha en lektion med mig så då fixade vi det idag.
Så ja det blir inget hopp idag men vi kämpar vidare i dressyren och bommar.
Har väldigt ont i ryggen så måste tränna den lite idag.
Jobbigt att ha ont nästan jämt... :(
Men ja nu är jag ju helt frisk äter inga medeciner eller så ,så nu får jag ju tränna igen ! :D
Igår var det en vecka som vegitarian WOHO !
:)
Men ja nu ska jag vila i hängmattan och så skriver jag mer ikväll :) 
PuSs OcH KrAm ! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback