Igår fast idag ^^

Ja,
Ni får ursäkta men jag har tyvärr inte kunnat blogga igår kväll så jag får helr enkelt ta gårdagen idag :)
Först så var jag ju med Ofelia, Aidan och Alva vi badade och titta på film.
DEt var jättekul.
Sen hade vi även en fin liten brottningsmatch och sen skulle Aidan ge mig min mobil och då sa jag kasta.
Men det var så att jag låg i sängen och inte fånga så den stutsa på madrassen upp rakt under mitt öga så nu har jag blåtira... :(
Men men det var det värt !
Hade exremtkul!
Sen så åkte Alva hem för att hon ska till kroatsien idag eller ja hon åkte imorse kl 3.
Sen stack Ofelia för hon skulla handla och då gick Aidan hem också.
Så då vart jag helt plötsligt vääääldigt trött så jag photoshopa lite och sen gick jag ut och sommarstäda i sadelkammaren.
Och sen tog jag en tur barbacka på jordon tillsammans med jonna på joel.
Sen gick jag in och packade för att jag skulle sova hos jonna.
Där tittade vi på film och sov.
Så ja En toppen dag !!!
Kram på er ! 
p.s
En sån bild som på Alva ska jag göra fast lite olika till alla mina vänner.
Men ja det kommer ju ta ett tag ;)
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback