.

Det finns många som inte förstår att alla är unika.
Ingen ska bli dömd hit och dit.
Konstigt med modeller de ska vara si och så och smala som fan!
Ne Asså en bikini reklam har både tjejen och killen magrutor men Fuck heller när man väl provar bikinin eller byxorna så ser man Nehe själv har jag inga .
Folk jämför så mycket.
Jag har bestämt att jag bara ska se det possessiva i mig men då vill inte jag höra liksom att ditt utseende är ett g+ eller g- eller va det nu är enligt den personen Som dömer.
Ne stört va vi jämför oss..
Kram och sov gott !


Kommentarer
Postat av: Jan

Du har bara positivt i dig.. (:

2012-05-26 @ 07:01:12
URL: http://honse.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: tack jan !:D

2012-05-26 @ 08:17:02
Postat av: sdfghj

Ursäkta men e du typ agnes stalker eller nåt?? :D

2012-05-29 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback