SVAR

 
Tänkte svara på era fina frågor ! 
 
Från Lisa H:
vilken är din favo frisyr?
Svar:
Jag tycker om nästan alla nu, fast när jag vart liten hata jag utsläppt..
Men har oftast utsläppt i skolan och en knut mitt på huvet på helgen när jag bara är hemma .
 
Vilken är din favo tröja?
Svar: 
Jag Älskar mina linnen med annars är det den tröjan jag fick av Lucas .
Den är nog min FAVO.
 
Frågor från sofie:
Berätta om en dag:
Svar : ja va ska man ta för dag då..?
Det bästa dagen i mitt liv var när jag hade filmkväll.
När jag fyllde 14 så skulle mamma och papap inte va hemma så jag hade filmkväll med :
Aidan , Lucas , Lovis ,Moa ,Rasse,Oscar ,Ebba.
Det börja med att jag och mamma hämta moa och lovis vid tåget sen åkte vi hem fixa mat och så kom luvas och efter ett tag så kom aidan och ebba och sen senare på kvälle kom oscar och rasse .
Vi hade grymt kul!
Ja det var en super bra dag ! :´)
 
det bästa du vet ?
Svar : Lucas !
 
hur länge har du bloggat ?
Svar : vet inyte typ 3 år kanske :S
 
Vilken kamera har du ?
D3100 NIKON.
 
vart redigerar du bilder? 
Svar : Photoshop ! ♥
 
hur blir man så självsäker som du ?
Svar : OJ ! inte vet jag våga lita på en själv kanske :P
 
Frågor från anonym:
vad har du för mål i framtiden ?
Svar : att bli känd skådis ! 
 
om du bara fick ta med dej två vänner till en öde ö vilka skulle det vara ?
svar: Ja jag skulle inte kunna välja ..!
Antingen lucas och aidan de gör mig alltid glad.
Eller sofia och ofelia för dom är bäst .
Eller julius och Alva för dom betyder typ allt för mig
Eller embla och hedvig för dom är så gulliga mot mig .
Eller jonna och jordon för dom har en stor del av mitt hjärta.
Så jag vet faktist inte ... :/
 
vem är din bästa vän ?
Svar: ja dte är nog många ,beror på vilken dag och så ;D 
Älskar ju alla mina vänner ! 
 
Gul/orange?
Svar: Orange !!!
 
favorit film?
Svar : vet inte riktigt .. :S 
Typ nån bra HAHHA !
Beror också på vilken dag och vilket humör man är på :D
 
Från anonym 2:
favorit klädmärke :
Svar :
 
har du någonsin skickat ett sms fel?
Svar : OJA !
 
 frågor från vera :Grön/blå
svar : blå
rosa/gul
svar : rosa
favvo djur
Svar: häst reptiler m.m ;)
favvo maträtt/efterrätt
svar: cupcakes !!
godis/snacks
svar: choklad !
popcorn/chips
svar: chips
Morron trött/pigg
Svar : beror på lite :)
natt människa/ dag
svar: kväll :)
 
 
har du krossat din iphone nån gång ?
Svar : hmm.. :$
tack för alla fina frågor ! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback