Å herre gud!

Nu Har vi lajvat!
Kul kul!
Mycket kul har hänt.
Det må jag säga haha.
Arvid var inne på godas område och då kom det nåra små första klasse och skulle ta han men dom vart rädda och sprang i från oss .
Så ja det var bara att tare lugnt liksom ;)
Sen så sluta allt med att lärare Kai vände Julius upp och ner .
Ja jag har skrattat så sjuuukt mycket i dag .
Gu va go klass jag har!
Sen så var jag hos Alva och så sen så var det ju Michaelifest och så på skolan.
Nja regn mer regn och ha faktiskt mer!
Men det var jätte mysigt.
Kram på er nu kommer en massa kul bilder på Kai när han hoppar "Michaeli mods grejen som jag inte fattar hoppet "
Och så ja sen på Ofelia och m.m bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback