Fredag!

Det är äntligen fredag:D
Inte för att jag på något sätt ogillar skolan men fy va skönt!
Det bästa med helg är att den alltid kommer tillbaka. Och vem tycker inte om att va ledig liksom ?
Ne , det ska bli hur gött som allra helst!
Tyvärr så har jag rätt mycket skolarbetet. Lite engelska uppgifter och sen plugga till fysikprovet som är på måndag. Känns som om både provet idag och det på måndag kommer gå bra. Den känslan är gott att ha , då brukar det ju gå vägen!
Nästa vecka är det ju vallborg , så jag är ledig tisdag och då är det röddag på onsdag så det blir en Kortis vecka nästa vecka. :)
Ne nu ska jag läsa igenom mattepappret en gång och lyssna lite musik.
Puss! :D

(Google bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback