Helg!

Har egentligen inte så mycket att skriva.
Blir mest "detta gjorde jag idag , detta ska jag göra imorgon ,hejdå"
Inte jättekul att läsa ...

Men trots det så ska jag iallafall berätta hur min dag varit och vad jag gjort.
Det har nämligen vart en superbra dag!
Alla i klassen var på toppen humör och roliga lektioner. :D
Vi var rätt flummiga och positiva så dagen gick nästan lite för fort.
Vi hade fysik ,engelska, matte, samhällskunskap och teknik.
Det är så sjukt kul på tekniken.

Nu iallafall sitter jag på tåget på väg till Hallsberg. När jag är framme ska jag möte upp mamma vid Coop Konsum och handla saker till att baka med.
För det är nämligen baka jag ska göra när jag kommer hem. Och så ska jag försöka hinna med att städa också.
Ja , fullt upp helt enkelt.

Nu ska jag sätta på lite musik och bara chilla tills jag är framme .
Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback