2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ja jag lyckades klättra ända upp på en klättervägg trots min höjdskreck.
Var även första gången på ullared m.m

Hur har ditt 2013 varit?

bra!:D

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

23 november

 nisse<3

Bästa köpet?

kommer inte ihåg nåt jag köpt i år :3 inget speciellt iallafall, kanske mitt objektiv

Vad spenderade du mest pengar på?

 vet inte
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
 
 min familj,släkt.vänner (sofia olivia ofelia m.m) Och såklart min älskade djur<3

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

håkans

Vem har du umgåtts med mest?

Ofelia,olivia o sofia

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja, det har jag.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

inte nåt jag kommer på

Vad gjorde du på din födelsedag?


jag mös med Greta eftersom hon var ny. träffa släktinger m.m

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

nja kanske inte så många döda skulle inte skada

Vem saknade du?

Luisa 

De bästa nya människorna du träffade?

asså jag hade träffat arvid innan i två år men att vi fick bättre kontakt och det var guld värt!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?


va dig själv & detta är inte bara till mig utan till er också.Tänk på det,va dig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback