Gött att leva denna lördag

Vaknade i min takt och åt frukost.
Vart en ost macka och lite mjölk .
Sen så photoshopade jag en header till jonna och gjorde en blogg till nellie.
Sen så åt jag lite och kolla på Mia på grötö på tv4play.
Ja sen så har jag fixat mig ,gjort klart allt inför revyn ikväll.
Så typ alltså duschad och plattar håret.
Har inte gjort så mycket men det har vart skönt!
Ligger nu i min säng med mina två katter och slappar och dricker hallonsaft!:D
Här får ni en lite dålig bild från nuet:)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Bloggen blev jättefin! :)
Har dock inte orkat försöka förstå mig på alla saker och funktioner ;)

Lycka till på revyn! :)

2013-01-26 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback