Sjuk

Vaknade vid 05.30 som vanligt men var genom förkyld ..
Så jag väckte ofelia hjälpte henne med håret och sen åt vi frukost tillsammans.
Sen åkte hon man pappa och pappa till bussen.
Då hade jag vart uppe en timma och var mer än helt slut!
Så jag la mig i sängen igen men kunde inte somna..
Så jag gick till soffan och la mig för att kolla på film..
Men hann dock bara se precis så att kalle får sin Biljett .sen sov jag !
Så ja jag vaknade nyss och få var filmen slut så nu ska jag fixa lite te och då kolla på Johnny Depp versionen av alice i underlandet .
Säger bara det att Johnny Depp är ju helt sjukt bra !
Puss och hoooost på er !
(Bild är från när jg målar om rummet )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback