Godmorgon !

Nu är kl 12.18 och jag har redan hunnit massor !
 
Vaknade runt 8 och kolla på ett avsnitt från familjen annorlunda och sen gick jag ut och mockade och gav fåren lite mat och vatten.
Sen så har jag tvättat , hängt tvätt ,vikt tvätt...
Diskat , plockat i och ur diskmaskinen , städat på övervåningen eftersom jag snart ska bo där.
Ja ... nu är det bara att laga mat kvar!
hm.. undra vad man ska hitta på att äta idag då..:S
 
Så fort mamma kommer hem ska vi bära upp mitt skirvbord och säng.
Sen så ska jag hitta ett bord ute i förådet som jag ska ha som tvbord.
Sen så kommer ofelia hit och sover över !:D
 
toppen dag då det känns som om jag kommer långt med nya rummet .
GÖTT !
 
PUSSoKRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback