Måndag

Godmorgon!
 
Idag så vaknade jag runt 8.30 och åt lite rostade mackor & fil men blåbär och hallon .
Bra start på dagen ! :D
Sen så gick jag ut och mockade i stallet och hängt lite tvätt och så.
Snart kommer sofia hit och då ska vi fika lite.
Sen så ska jag börja packa ner lite saker i mitt nuvarande rum och bära upp de till mitt nya.
Sofia ska hjälpa mig lite och sen så ska hon sussa över här för imorgon ska vi till vingåker.
Vi skulle egentligen till ullared men tydligen vart det vingåker istället. (:
 
Ja Jag är på bra humör och solen skiner.
Håller verkligen tummarna på att jag får fira min födelsedag utan snö i år!
Det är ju bara 28 dagar kvar :S
Sen så är jag 15! :D
Jipppiiiiieee !
 
PUSS o KRAM ♥
 
VILL HA SOMMAR !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback