Söndag

Hostar som bara den !
Men är betydligt mycke piggare:D
Imorgon så blir det att åka till skolan.
Det är typ bara 3veckor kvar tills det är sommarlov !
Fy va skönt det ska bli men det är klart att man kommer sakna skolan en del:(
I sommar så kommer jag tyvärr inte sommarjobba , om inte jag får tag i något snart. Men ska ju spela teater de första veckorna och i slutet av lovet så ska jag va sminkös på en ungdoms musikal o fjugesta.
Det kommer nog bli skitkul!
Menmen det är ett tag kvar det.
Idag så sov jag till 11.30 och tog och vaknade upp och åt lite apelsin till frukost i hängmattan.
Sen så cyklade jag lite för att få i mig lite syre och så har jag börjar rensa lite i våran odlingsgrej.
Rensade lite i våran ca 1m höga kruka utanför dörren också för att imorgon så ska jag och mamman min köpa lite blommor ock plantera.
25grader varmt och lite blåst perfekt !
Nu är det ääääntligen sommar:D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback