torsdag

Godmorgon!
 
Idag har jag på mig min nya cardigan, Älskar den!
Den är mörkblå med leopardfläckar och såå skön!
 
Idag blir det att åka till skolan. Får skjuts av mamma ( gött!)
Tog lite sovmorgon idag alltså ,men gick upp så pass att jag han packa en del till klassresan på söndag.
Kommer ju repa varje dag inklusive söndag så kommer inte ha jättemycket tid till packning.
 
ikväll så blir det rep och sedan fortsätta packa.
 
Känner att jag kommer vara hyfsat trött nästa fredag..
 
IDag: skola,repa,packa
Fredag: skola,repa 
Lördag:repa heldag
Söndag: repa heldag åka tidigare från rep till skolan och sedan åker klassen till falkalängret.
Är där och sover inte så många timmar kan jag tänka..
Måndag: är på falka, repar
tisdag: ledig från skola och inget rep. skönt!!
Onsdag: skola rep.
Tordags: Genrep ,sveriges nationaldag :)
 
Ja som ni ser har jag myycket att göra .Men det är kul, man vill ju inte bara sitta o glo :p
 
PUSS ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback