Min bästa vän vila i frid

Det här skriver jag inte för att få uppmärksamhet utan för att folk ska förstå hur svårt det är att missta en bästa vän.
Krama om honom, pussa hans mule och sen ta beslutat att säga hejdå föralltid och låta honom gå sin egna väg. Att låta vägarna dela sig efter 15 år tillsammans. Nils var världens bästa. Det är inte bara min åsikt. Han var värld att få leva och vara den livsälskaren han var. 
Han har alltid vart vid mig, funnits.
Han föddes hos oss , fem dagar innan jag kom till världen. Och sedan den dagen då jag såg honom  första gången till nu har jag älskat han. Han är och kommer alltid vara min bästa vän. Stor kärlek till Nils min ponny❤️
17 april 1998- 23 november 2013 vila i frid. 

Musik hjälper mig genom kvällen.
Mår piss!




Kommentarer
Postat av: Ullis

Kram Agnes, TT kommer sakna sin bästis ♡♡

Svar: Tack
Agnes Åström

2013-11-23 @ 21:03:00
Postat av: Lina

Du vet vart du har mig älskade du!
Jag älskar dig och vet hur jobbigt det är <3

Svar: Tack
Agnes Åström

2013-11-24 @ 14:08:05
URL: http://pusspajas.blogg.se/linaastrom
Postat av: Anonym

Fint skrivet!
Jag förstår din sorg!
Har nyss gått igenom samma.
Å då fick jag bara känna henne ca 5 år
Det är tungt!
Trots att man vet att det inte fanns någon annan
väg känns det så hårt!
Tänker på dig!
Kramar

Svar: Tack <3 ja visst saknar man de båda enormt!
Agnes Åström

2013-11-24 @ 14:31:48
Postat av: Anonym

Glömde skriva Suzanne

2013-11-24 @ 14:32:46
Postat av: Anonym

Glömde skriva Suzanne

2013-11-24 @ 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback