Tisdag

Hejsan.
 
Idag har jag vart i skolan vi har haft två lektioner idag. Fysik och musik. Det kommer vi ha hela veckan. :)
Vi klämde också in en kort klasstimme på slutet av dagnen och snacka om basaren som skolan har på lördag.
Rätt krävande dag, kanske inte så mycket tänka med gud vilken energi och hyper het vi har haft idag haha ;)
Så just nu är jag hyfsat trött faktiskt. Jag ska dricka lite te och sedan så ska jag träna lite lungt (huvet hindrar mig)
och sen kolla lite tv eller sitta vid datorn. Kanske skriva en text till skolan också .Tränningspasset idag blir nog bara lite boxning och mag/ryggövningar får se om jag orkar cykla ett tag också. Det var påtok förlänge sedan jag tränade..
 
Imorgon efter skolan ska jag på konsert och vara med sofia & tomas.
 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback