Hej hörrni!

Imorgon är det ju somsagt första höstlovsdagen. Ska blir grymt skönt med en veckas ledigt faktiskt!
Är så sjukt segt i huvet av allt nytt man lär sig.
Dagen idag bestod av att jag åt lite frukost och efter det så red jag barbacka på jordon. Han gick faktiskt jätte fint! sen efter det så sprang jag en runda och sen hem och boxade på säcken. Skönt det är att träna :D
Resten av dagen har jag pysslat med saker i rummet. Just nu är det kaos.
Har Börjat sortera saker och så. Pappa håller på att byta några rör i mitt rum så just nu är det ett hål i golvet ;)
Men ja det tar sig rummet, satte upp en till tavla på tavelväggen! 
Det tar sig! Jag kommer nog antagligen fortsätta med det imorgon.
 
Nu ska jag titta på film eller nåt liknade.
 
puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback