Godmorgon

Vaknade vid 5 idag.. Jippie..
Nä men jag vaknade för att jag hade nackspärr och ont i höften.
Så ja nu ligger jag i soffan med Riskudde och har nyss smörjt in med liniment. Hopas verkligen det blir bättre.
Ikväll så åker jag upp till Södertälje. 
Är äntligen så frisk så jag kommer iväg :D tar med Ipren ifall att nacken eller höften strular allt för mycket och sen så linimenten så jag kan röra på mig:)
Hoppas verkligen jag inte sjuknar om bara för i helgen så är det den efterlängtade återträffen:)))

Kommer kanske inte blogga sådär jättemycket från idag till fredag för som sagt jag är borta och vill inte vara för osocial och sitta och blogga. Kanske kommer nåt litet men ja det är bara ifall jag känner för det.
Puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback