Att följa sin dröm- det bästa jag gjort!

Det här med att följa sina drömmar eller från börjar helt enkelt skapa sig en dröm är fantastiskt häftig grej!
Iallafall att få känna känslan att snart är jag där!
Jag har alltid ,så länge jag kan minnas drömmt om att bli konditor och det känns helt fantastiskt att jag nu börjar på en 3 års utbildning för att bli just det. Det jag drömmt om sen jag var ett litet barn. Att denna dröm finns kvar och att det fortfarande är något jag vill bli är också rätt skönt att känna.För ärligt talat tror jag inte att jag skulle kunna känna mig lugn ifall jag börjat på en sam eller natur linje och inte vetat vad jag vill bli. Jag är också sjukt stolt över mig själv att jag stått upp för mig själv och fortsatt kämpat mot mitt mål. 
Så för alla er som tvekar, KÖR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback