Hej på er!

Nu har jag gått några dagar på VI (Virginska skolan Örebro) och jag går RL (resturang o livsmedel) och trivs som bara den! Just nu har vi inte gått efter schema eller så men jag älskar hur lärarna är och själva skolan<3 
Klassen är också helt Okej. Inte hunnit snacka och lärt känna så många men pratar med nåra:)
Emma en Skitskön tjej, Marielle som jag Kännt sen innan och David. Han är skit schysst! 
Det blir bara bättre & bättre! 
Så jävla taggad inför dessa 3 år och jag kommer göra mitt yttersta för att bli så bra som möjligt! Nu jävlar ska jag bli konditor. 
Detta har jag drömt om så länge jah kan minnas och jag känner på mig hur stolta gammelmormor och gammelmorfar är över mig där dom nu är. Om inte annat är jag stolt över mig själv!
Lite pica från idag.
Då jag vart i skolan sen till hbg mötte Sofia och gick t dollar store och avsluta med att ligga i min säng , äta melon och lyssna på regnet<3



Glömde ju även visa att jag köpte ett nytt skal i mitt new in inlägg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback