Men halloj!

Nu var det ett tag sen igen.. 
Vilket skit. 
Men jag har haft fullt upp! Både dag och kvällstid de senaste dagarna har jag dels ägnat till att umgås med kompisar nu innan skolstart och på revyn.
Idag har nämligen årets ungdomsmusikal premiär och jag är med runt och i kostym o smink.
Så det är vad jag sysslat med de senaste dagarna. Och även idag samt i imorgon. På söndag blir det en ta det lugnt dag för sen på måndag påbörjar jah min utbildning till konditor:)
Så taggad!:D
Pappas bil krascha i morse så nu sitter jag på tåget och om 44 min på bussen på väg till Fjugesta.. 
Pappa själv tog sig till jobbet via bärgaren och hyrbil.
Så typiskt sånt där,. 
Jaja får bli sen i dag :/
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback