Min helg!

Den här helgen har både gått fort men också sjukt långsamt.
Det har vart en rolig helg. Träffade förre detta klassen igår kväll och sov med de och åkte hem så jag var hemma vid 11 idag. Vi snacka och käka tacos. Hade det allmänt mys helt enkelt :)
Skit kull att träffa de och höra hur de har det. De alla verkade nöjda men ingen kan nog bli nöjdare än jag, Säger det åter igen FAN VA LYCKLIG JAG ÄR NU! :D
Resten av dagen spenderades i sängen typ. Tog en promendad på eftermiddagen med greger och sedan sprang jag en liten bit nu på kvällen. Skönt att få börja röra på sig igen och att förkyldningen blivit bättre :)
Nu ska jag snacka med sofia i telefon , duscha och sen sova för morgon är det skola :))) <3
 
puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback