sjuk.

Ja det är väl mysigt att hösten är på väg och man får börja använda halsduk. Och det är då jag uppskattar halsduken. Men idag har den också fått varit lindad runt min hals. Jag är sjuk.
Så sjukt tråkigt! Hade hellre spenderat dagen i skolan.. Har något tips på något som botar halsont och typ slem i luftvägarna så hojta till! uppskattar allt!! Vill bli frisk så fort som möjligt då det är fest på revyn på lördag och att jag ska på bio på söndag. Jäv*** skit...
jaja det blir väl ytterligare nåra 100 koppar te och fortsätta ligga i sängen och knarka halstabletter. 
Får hoppas på att David blir frisk också. På nåt konstigt sätt är han också sjuk :')
Var hos han igår kväll efter skolan. Det var skitmys förutom att vi båda mådde sådär. Men aja vi får skylla oss själva att vi nu båda ligger nerbäddade .. ;)
 
Fort gick det men herre vad lycklig jag är!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback