Dålig uppdatering

Hej hoj!
Har inte bloggat på ett tag vilket vart rätt gött faktiskt :)
Men tänkte väl försöka mig på att göra det nån gång iaf ;)

Sen sist har det inte hänt så mycket. Vart i skolan, haft dansuppvisning och vart med lite polare. Senaste 2 dagarna har jag vart på sjukt bra humör även fast jag typ inte gjort ett skit. 
Bröderna är iallafall hemma i helgen. Känns lite konstigt att de är hemma, har ju börjat vänja mig vid att bara prata telefon med de. Viktor hjälper mig att fixa lite i terrariet i helgen. Det kommer bli sjukt bra skulle jag tro! Just nu har hon rätt tråkigt terrarie så det behövs fixas till. Hon föresten, social typ! Hon vill vara ute och med en hela tiden.. Lite krävande ibland då det inte går att ha ute henne 24/7. Men det är ju kul att hon Vejde trivas med mig och hos mig. 
Ja det är mitt liv just nu. 
Nu ska jag städa vidare och sen baka lite tror jag :) 

Puss. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback