Godmorgon måndag..

Jaha då var det måndag igen. Måndag betyder skola och matte...
Men eftersom vi har studiedag tor/fre så blir det en kortis vecka!:D
Igår så åkte jag och delar av familjen till bålsta för att fira lill kusinen linnea på sin födelsedag.
Hon fick mina gamla bratz och hästar.Verkligen kul att se att hon tyckte om de.Vi lekte ett tag med dom (lika kul som för 10 år sen haha!) och åt jättegod mat och tårta.Vid tre tiden åkte vi hem och när vi väl var hemma så åt vi lite och sen åkte jag och repa.
Och denna dag kommer ägnas i skolan och efter skolan ska jag städa och träna.
puss.
 
-vet du varför pippi är stark?
-ne..?
-Hon har ätit en skinmacka.
 
linnea 5år 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback