Hej hopp måndag..

Jaha, nu var starten på en ny vecka. Och som alla andra säger jag ny vecka nya möjligheter! Denna vecka fortsätter vi med matte.. Och börjar äcen med det nya schemat. Samma slut tider men vi har flyttat en del lektioner. Efter skoldagen idag så kom jag hem tidigt för Jennie ofelias mamma hämtade oss.
Eftersom vi inte hade något att äta då mamma och pappa var och handlade så gjorde jag lite scones till mellis. De blev supergoa! Resten av kvällen har gått till att klippa mig och klippa brorsan. Jag toppade bara mitt egna hår lite granna.
Skrivit lite engelska har jag gjort också och gått en promenad med mamma och Pappa.
Nu ska jag sova. <3
Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback