Åt ni några våfflor?

Hej,
Igår hade vi nationella i engelska. 
Det gick sämst och ah.. Det var inte alls kul. Det ända bra igår var att vi hade en lektion efter lunch och sen fick vi sluta.
Så vid 13.20 så åkte jag och Oliva till stan och köpte en present till en och sedan så gick vi och kollade lite.
På kvällen sen så hjälpte mamma mig att moblera om i rummet och få det nya skrivbordet/sminkbordet jag fick av morbror.
Det blev super bra och du har jag inget mitt i rummet så nu känns det ännu större än va det är. Underbart!!
Nu sitter jag i bussen iallafall och fryser. Det snöar! Herregud ge mig 20 Gradet varmt lätt vind och lite sol.
Det skulle verkligen sitta fint!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback