20 saker om mig

Tidsfördriv haha !
  1. jag har bara kläder som är svart,vitt ,vinrött eller grått frivilligt.
  2. jag älskar hobbit och sagan om ringen. 
  3. jag gråter till nästan alla filmer.
  4. jag planerar typ allt jag ska göra. Min kalender är typ full!
  5. jag blir jättelätt stressad. Och hanterar inte stress så bra.. 
  6. jag har skostrl 35-39
  7. jag är höger hant.
  8. jag vill ha en drake 
  9. jag dricker vatten 24/7
  10. Jag älskar nyrakade ben
  11. älskar döskallar,cupcakes,svart, kors och stjärnor.
  12. har alltid gillat att rita
  13. älskar att stå på scen
  14. hatar citron
  15. jag har en iphone 5
  16. min förebild är Roy Fares
  17. gillar att borsta tänderna
  18. när jag var liten döpte jag alla mina gosedjur till Anna-Stina.
  19. ÄLSKAR foo fighters
  20. 21:00 blir jag trött oavsett vad
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback