tisdag

Idag gick jag i skolan i ca 45 minuter. Åkte dit för att göra ett prov och sen hem och gjorde en hemuppgift. Dock är den inte riktigt klar än. Nu har jag ett prov på torsdag också och sen är det nog lugnt ett tag :)
Skönt!
 
Allmänt idag då. Nja kanske inte vart på bästa humöret och typ allt har strävat mot mig. Vänta på bussen i 2 timmar och ha blöta,
 
kalla fötter förstör ens dag..!
 
aja nu ska jag äta upp min kvällsmat och sedan kolla film eller tv. Kl 19 släpps ju nästa avsnitt av portkod så blir väl att kolla på den. Och såklart mysa med Annette ;) 
 
puss.
 
 
Hur enkelt och gott som helst!
Havregryn
madel
hasselnötter
russin
torkade tranbär
torkade äpplen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback