Halvvägs!

Nu är vi halvvägs och snart är det helg igen. Längtar inte ett skit mer än till att få sova på mornarna. Har vart så sjukt svårt att vakna denna vecka..
Idag hade vi iallafall bara teoretiska ämnen så som svenska, engelska m.m
På tal om engelskan,fan va stolt jag blev idag:) vi ska imorgon "redovisa" lite om låtar som har berört oss under livet och då ska vi även skriva en text som läraren ska ha. Den texten blev bättre än förväntat! Grammatiken men annars satt det! Har aldrig klarat det förut! En hel text på ca 500 ord nästintill felfri!:D
Det gjorde mig gott! Höjde nog självförtroendet lite iallafall.
Efter plugget så åkte jag till Hallsberg och gick till mammas jobb där jag satt ett tag och efter det hämtade vi lite paket och sen åkte vi hem. Kul;)
Det ända jag gjort sen jag kom hem är typ att jag fixat med lite saker i rummet och sen typ vilat. Fick värsta magsmärtan när jag var på väg hem. :/ men min nya mjölktröja vägde upp mitt humör lite så nu mår jag bättre:)


Avslutade även med att Leo fick komma ut och springa runt lite i sängen.
Slutatade med att han som vanligt kom och la sig vid min hals. Gosen<3
Hoppas ni haft en bra vecka än så länge och att resten är minst lika bra.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback