Orkar inte.

Så som rubriken så har jag helt enkelt inte orkat att blogga. Det händer mer saker än vad jag väntat och ja det är allmänt mycket just nu. Ska verkligen försöka få igång bloggen men ja..
 Skolan börjar nu bli mer på allvar och det blir bara mer och mer att göra där. Så är helt slut när man kommer hem!
Nu på måndag och tisdag är iallafall sista serverings lektionerna.. Lite trist..
Så veckan efter det så böjar jag och min grupp i köket. Tycker att det är toppen att vi får prova på allt innan  vi väljer. Även fast att jag är helt bestämmd på vad jag ska gå. Jaja. Idag har vart en jobbig dag. Verkligen inte på bästa humör för att göra något. Har ingen som helst ork i kroppen. Men har fått lite gjort iallfall. Planterade om lite växter och så till våran nya glasveranda och nu inför i höst. Blev jättemysigt. Tänkte baka lite också idag. Det får en alltid på bra humör :)
Imorgon så ska jag inte heller göra ett skit. Inte något som är planerat iallafall. Kanske att sofia kommer men ja vi fårla se. Men ja ska försöka rycka upp mig och börja blogga igen! 
puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback