Hejdå världens bästa Nettis

Idag är det alla hjärtans dag. Då man ska sprida kärlek och visa de man tycker om omtanke och glädje. 
Idag förlorar jag mitt lilla hjärta. Kl 13 säger jag hejdå till min alldeles underbara kompis. 3 månader tillsammans fick vi. Och vi har lärt varandra så sjukt mycket. Hon har fått mig att må så bra. Kommer aldrig glömma hennes humör, hennes små kraffsningar på glaset när hon ville ut och Om hon inte fick vara med kunde hon vara sur i flera timmar. Hur hon låg på mitt bröst och mös in sig i håret. Världens mysigaste ödla. Så otroligt mycket kärlek. Jag är så glad att få ha haft Annette i mitt liv. 
Allt gick bara så jävla fort. 
Vila i frid min älskade Annette.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback