Jag kräks!

Idag var det första dagen i skolan efter lovet. Sjukt otaggad va jag när jag vaknade imorse. Fyfan tänkte jag bara. Vaknade iaf hos Jonna vilket gjorde allt bättre! Hon får en på bra humör :)
Iväg till skolan och idag gjorde vi lite olika dressingar och grilla kyckling. Alltså även stycka de. Det va kul men ja jag har lite svårt just med ben och så men kul att testa. Dock fick jag nog av kyckling doften som va så mår hyfsat dåligt just nu. Tänkt er, flera upptinade hela kycklingar som ligger och doftar
Så där härligt as. Nja.. Inget för mig.
Är iaf hemma nu, äntligen!!!
Blir att träna lite och ta en dusch. Känns som jag har kyckling och skit på hela mig haha. Puss. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback