26&27

Igår efter lite bull och semelbak i skolan så åkte jag hem ett litet tag innan jag gick till Ofelia och hjälpte henne färga sitt hår och spela lite Zelda :)
Dagen idag var seeeeg. Vi gjorde inte mer än att komma sent eftersom vi idag böt "stationer" och då ska man ha andra kläder. Och så typiskt så va mina byxor för stora så fick byta och då hade vi hunnit börja innan jag va klar.. Men men! Kollade på lite olika filmklipp och gick igenom de ställen vi ska vara på nu. Just nu sitter jag i fönstret på station ,laddar mobilen och vill bara hem. Men en halvtimme kvar innan bussen går. Har aldrig längtat så mycket tills jag får körkort som nu!! Hatar landet ibland.. 
Ska iallafall hem nu, träna lite och sen får vi se vad jag gör :) 
Puss 


Petter red på min rygg idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback