Fredag

Då va det fredag igen! Och jag mår så sjukt bra!! Vart på bra humör hela dagen och idag har jag bara förträngt att jävla skit och vart glad :) 
Började dagen med att mysa lite med Annette och sen till skolan där Petter gör en på så sjukt bra humör! Har saknat honom de dagar han vart borta denna vecka. Efter skolan blev det Saigon och att gå på hindersmässan men lite tjejer från klassen. Super mysigt! Sitter nu hos frisören och som jag längtar efter att få bort utväxten!! 
Blir även lite röda inslag i håret som så småningom ska bli helt mörkrött. Men vill ta det i etapper så jag inte sliter lika mycket osv. Efter detta så blir det att handla med mor min och sen spela cod och äta marknadsnougat med Sofia :) 

Puss.




Kommentarer
Postat av: Alice

Det var verkligen super mysigt! Det får vi göra om!!

Kraaam ♡

Svar: Ja verkligen kram <3
Agnes Åström

2015-01-30 @ 18:34:07
URL: http://alicekarlsson.blogspot.com
Postat av: wilma

Så fin blogg!

2015-01-30 @ 20:21:06
URL: http://nouw.se/wilmasjolen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback