Landet suger

Missar bussen med en minut och får vänta en timme. Jätteskoj osv..
Men som tur va åkte Tilda (lillsyrran) samma tåg. Så nu sitter vi och läser (nej jag läser inte jag lossas) på biblioteket och jag väntar på bussen och hon på hennes mamma. Ska bli så skönt att komma hem! Mår inte riktigt 100.. Huvudvärk och skit.. Vill inte!!
Hem nu iallafall och käka nåt, har inte käkat sen halv 9 idag förutom det äpplet jag fick av världens sötaste Kajsa. Sen blir det att läsa igenom ett papper och svara på lite frågor och sen sova!!! Eller iaf kolla film men kommer antagligen somna. Kanske blir att skypa lite ikväll, har saknat Olivia lite nu när vi inte snackat på nåra dar ;) haha! Besatta vi är.  Hoppas ni mår bättre än mig puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback