Nu är det freeedaaagg!!

Äntligen!! Ska bli så skönt med sovmorgon imorgon!!
Efter dagens helt onödiga skoldag med 2 lektioner och båda lärarna sjuka så är jag nu hemma. Käkat lite lunch, köttbullar och makaroner , Mästerkocken själv :)))
Förbannat gott är det iallafall ;)
 
Ieftermiddag kommer brorsan hem från stockholm och pappa hem med hunden från västkusten då min bror där är på kurs hela helgen. Vi i familjen ska iallafall till kumla till min kusin och käka pizza och fira hans födelsedag lite. Moster kommer dit också, så mys!
Ska bli så kul att se hans nya ormar också. Har bara träffat hans första. 
 
Nu ska jag kolla klart på filmen, kanske sova lite och sen fixa mig lite tills mamma kommer hem.
puss. trevlig helg :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback