skrattanfall och jävligt tungt.

Dagen har bjudit på mycket olika känslor. Mådde inte helt okej imorse men tack vare mina älskade vänner så skrattade vi resten av dagen! Har aldrig haft så ont i magen haha!
Dock känns det som att hela dagen har gått imot mig.Skulle sova hos olivia och vi skulle gymma men sen kom jag på att jag skulle jobba så det gick inte.. och ja allmänt jobbigt just nu. Allt går upp och ner och jag står där någonstans imellan och vet inte rikigt vad som händer. Trillar i trappen, häver ner en plåt med semlor från bänken och ja jag är bara allmänt slut. Orkar ingenting och vill ingenting. 
 
Gör iallafall ett gått försök att baka lite semlor till mormor och hennes man. Får se hur det slutar haha!
 
2 dagar kvar innan jag färgar håret också, så jävla gött!! :)
 
puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback