Stay

Ur mina högtalare spelas ikväll en remix på Rihannas stay. Så bra!
 
Finna dock bara på yt...
 
Idag så va jag i skolan. Vi hade samhällskunskap och engelska, gick faktiskt hyfsat på engelskan den här veckan. Älskade petter hjälpte mig att förklara hur jag skulle tänka och göra. Vad skulle jag göra utan han? haha!
Nu har jag lagat lite mat till mamma och pappa och städat mitt rum. Nybäddad säng har jag också! Hur skööönt?? Älskar att gå och lägga mig och mysa med en film när sängen är nybäddad. Imorgon åker jag till bålsta och sedan vidare till brorsan i stockholm. Längtat så länge efter att få komma upp till stockholm igen. Saknar min bror också såklart ;) 
Nu blir det film och sen sova. 
puss.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback