Lill-lördag

Hejsan, flera dagar av sol och våren är här!! Snart April och snart min födelsedag :))
Idag blir det iallafall skola och sen jobba ikväll. Vet inte vad vi ska hitta på, men det blir säkert jätteroligt! 

Igår va det ju Lill-lördag alltså onsdag då vi har långrast. Så jag och några tjejer från klassen gick till bara vara och åt lite lunch.  Jag tog en sjukt god kycklingmacka. 

Efter skolan så mötte jag Ofelia och vi umgicks resten av kvällen. Spela GTA, cod och bara prata. Så underbart! 
Vi har inte träffats på 2 veckor så det var helt fantastiskt att bara få se min fina syster. 
Brorsan Axel kom hem igår också. Så sjukt skönt att ha han hemma :) 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback