Min lördag

Tog sovmorgon idag, hur skönt?? Hela dagen har gått åt att baka. Gjorde lite Vaniljkrämsbullar och även sockerkaksrutor med kaffeglasyr. Det blev helt okej men inte det bästa jag gjort. Känns som att jag är lite nere i min bakning, Det blir inte som jag vill och jag pressar mig nog för hårt.. Så typsikt jag..
 
Ikväll blir det iallafall att jobba på revyn. Så kul!
Sista föreställningen som jag är statis också, nästa helg ska jag jobba men inte spela något för då är det Veronicas helg. Längtar faktiskt sjukt mycket till nästa helg! På fredag så ska jag nämligen sova hos Veronica och vi ska ha såå mys :) 
 
Nu ska jag fixa mig och åka, puss
 
Receptet hittar ni såklart på min bak blogg, HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback