Söndagsångest, engelska och sol.

Har nog aldrig haft sådan ångest över att det är söndag. Vill verkligen inte till skolan. Vill typ inte träffa folk vill bara vara själv. Men måndag är skola så det är bara att gå. Har spenderat typ hela dagen inomhus trots det otroligt fina och soliga vädret vi haft idag. Vart tvungen att bli klar med en engelska text. Skit tråkigt, och skrev om en tråkig book som gjorde allt värre!
Men nu är det inlämnat och klart och inget jag behöver tänka på förns det är rättad.
 
Har även gått en liten promenad med hunden och fotat lite. Har vart skönt med en lugn dag då jag är vääldigt trött i benen sen igår. Handleden mår tyvärr lika dåligt som igår om inte värre.. Sa bara smack och sen vet jag inte vad som hände.. Vill inte vill inte!! Man inser inte hur mycket man anväder vänster hand/ tumme..
 
Ikväll blir det dans och sen sova så jag orkar upp imorgon, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback